Avril'in SevenTeen Röportajı

Aşağa gitmek

Avril'in SevenTeen Röportajı

Mesaj  AvriL Lavigne Bir Çarş. Ağus. 20, 2008 12:39 pm

17-yeni şarkıların son albümüne göre çok daha eğlenceli.hayatınla ilgili birşeylerde varmı içinde?
Avril Lavigne=her zaman espirili ve enerjik olmuşumdur eğlenceli olmayı sewiorum.bu yılı iple çektim;albüüm çıkıyor ve hiç bu kadar heyecanlanmamıştım.bir önceki albümümde daha mutsuz ve karanlık bir dönemdeydim.artık o günler geride kaldı ve kesinlikle geriye dönmeyi istemiyorum.şu anda harika bir yerdeyim
17-ilk zamnlarda herkes seni çok eleştirdi.bu eleştiriler o "karanlık" tavrının oluşmasında rol oynadımı?
AL=daha 17 yaşında küçük ve masum bir kızdım ama o yıl en fazla albüm satan kadın şarkıcı olmuştum.hakkımda söylenen en ufak bir söz bile beni çok üzüyordu.bu kadar "büyük" olmam insanlara negatif şeyler söyletti.çünkü insnlar böyle durumlarda sizi yaralamak istiyor.yapmacık davrandığım bir pazarlama harikası olduğum bile söylendi.ama aslında tam tersi.
17-nasıl yani?
AL=plak şirketim ne istersem yapmama izin verdi.ama sürekli insanlarla tartışmam gerekiyordu çünkü beni çekimlerde pespembe süslü dantelli fırfırlı kıyafetlerle görüntülemek istiyorlardı.bende her seferinde " bunları giymeyeceğim"diyordum.ortaya çantamla converse lerimle kravatımla kendi kıyafetlerimle çıkıyordum.bazı insanlar benim zor olduğumu söylüyorlardı ama gerçekten ben buydum.galiba bütün kariyerim"yapmayacağım" demekle geçti.
17-"zamanım insanların yapmamı istediklerine karşı çıkmakla geçti" mi diyorsun?
AL=hayır.yani aslında küçükken annem bana hep elbise giydirmek isterdi ve ve ben "hayır,onu giymrk istemiyorum"diye bağırırdım(gülüyor).ama bunun dışında hayır.
17=sence insanlar senin bu fikirlerini yanlış anlıyor ve seni kaba buluyor olabilirlermi?
AL=ben aklımdan geçeni söyleyen biriyim.gerçekten çok güçlü bir karakterim var ayrıca kendime has bir stil sahibiyim. dolayısıyla ya insanlar benim cool olduğumu düşünecek ve sewecekler yada benimle hiç alakaları olmayacak.herkesin beni sewmesi mümkün değil.ama hayranlarım bana yetiyor ve kendimden çok memnnum.
17=saçı ve giyimin geçen seneden beri ço dğişti.bu nasıl oldu?

AL=sahneye ilk çıktığımda bir çocuk gibi davranıyor ve giyiniyordum.artık bi kadınım.yaş ilerledikçe gerek giyimimgerek saç biçimim hepsi değişmeye başlıyor.ben çok erkeksiydim.saçım hergün aynıdı
nadiren makyaj yapardım.şimdi ise kıyafetleri ayakkabıları cüzdanları hpsini çok sewiyorum.artık daha dişiyim.
17=ama hala o saldırgan tavrın va paparazilere karşı.geçen yıl fotoğrafçılara tükürmüştün.
AL=bir gece klübündeydim ve milyonlarca paparazi vardı hepside baş belası tiplerellerinde fotorafınız ve mavi bir kalemle sizi takip ederler. gece klübünden çıkarken de resminizi suratınıza
dayayıp imzalatırlar sonrada eBay de satarlar.kendi resmimi görünce dayanamayıp küfür ettim ve tükürdüm.zaten iki yıldır hep aynı şeyi yapıyorum bi tek o gece büyütüldü.
17=niçin sadece o gece büyütüldü?
AL=çünkü haber yapacak başka bi malzeme yoktu.her zamn britnet iç çamaşırı giymemiş gibi hikayelere ihtiyaçları vardı. o zmnda konuşulcak bişi yoktu.bu yüzden olayı imza isteyen hayranlarına küfür etti diye yalana çevirdiler.ama gece saat 01.00 di ve hayranlarım da yoktu .
zaten onlarada asla öle bişi yapmam . bu yüzdende " davranışım için üzgünüm hayranlarım karşı yapılmış bişi değildi"die açıklama yaptım
17=hollywood gece hayatının içindemsin?
AL=pek diilim.zaten los angeles ta yaşayan tipik insanlardanda hoşlanmıyırum herkes gösteriş peşinde ve çevredekilerin ne düşündüklerini umursuyorlarben rahat bi insanım küçük bi kasabada yetiştim.aslında milyonlarca kişi tanıyorum ama hiç birine birtek sırrımı vermem
17=en yakın arkadaşların seni nasıl tarif ederdi?
AL=sesiz ve çekingen olduğumu söylerlerdi.ama eğlenmeyi gülmei çok sewrim.dışarı çıkmaya geç saate kadar oturmaya ve film seyretmeye bayılırım.birde çatlayana kadar yemek yemeye.tam bir parti canavarıtym.ama ölçülüyüm her gece çıkmıyorum.
17=arkadaşlarının sana hiç iyi nasihatlarda bulunduğu oldumu?
AL=insanların ikirlerini sormaktan hoşlanmıyorum.bnm kendi fikirlerim var.ama bi arkadaşım beni ağlayarak arrsa ona seve seve yardım ederim.iyi tavsiye verdğimi düşünüyorum.çok pzitifim ve ilgi paylaşmayı sewerim.40 yaşındaymışım gibi konuşacağıma ama çok fazla deneyimm var.bütün dünyayı gezdim farklı kültürler tandım ve benm yaşımdaki biri için çılgıngada olsa ewlendim.
ne okulu nede okumayı sewrdim ama yaşna göre çok şey biliyorum.HAYATA DAİR ÖĞRENDİKLERİMİ OKULDA ASLA ÖĞRENEMEZDİM.
17=dercyk ten önceki hayatın nasıldı_?
AL=lisedeyken her hafta yeni bir erkek arkadaşın olailir.ama benim pek fazla ilişki olmadı.19 yaşımdan beri dercyk ile birlikleyim
17=önceden yapmadığın için işman olduğun bir şey varmı?mesela birden fazla kişiyle aynı anda çıkmak?
AL=hayır.yaşadığım herşeyden çok memnunum .erkkler konusunda genelde çekingendim;zaten tutucucu bi ailem vardı.aslında bu beniiyi bi kız yaptı.ve bununla gurr duyuyorum.

_________________
avatar
AvriL Lavigne
Admin

Mesaj Sayısı : 144
Kayıt tarihi : 18/08/08

Kullanıcı profilini gör http://avrilavigne.quickbb.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz